Popular Posts

Sunday, October 6, 2013

Triple Stemcell, Phytoscience - The Miracle Intense Essence Spray

Keajaiban keremajaan menggunakan Triple Stemcell, Phytoscience jelas terserlah. Hanya sekali semburan mampu memberikan 10 kesan ajaib. Rahsia untuk kekal cantik dan awet muda kini terbongkar. Triple Stemcell Miracle Intense Essence kini menjadi fenomena akak-akak, makcik-makcik serta juga abang-abang yang sentiasa mementingkan penampilan wajah anggun dan lebih meyakinkan. Menggabungkan tiga jenis sel stem tumbuhan, teknologi yang telah memenangi 2 Ciptaan Anugerah Inovasi Eropah.

Diformulasikan hasil gabungan PhytoCellTec Malus Domestica (Apple Stem Cell), PhytoCellTec Solar Vitis (Stem Cell Anggur), PhytoCellTec Argan (Maghribi Argan Buah), Crocus DermCom Chrysanthus Bulb Ekstrak (2012 Anugerah Europh Inovasi ), Sodium Hyaluronate, Ekstrak Gandum, Ekstrak Ubi Kayu larutan air, dan diperkayakan kandungan mineral dari mata air semulajadi.

Keajaiban Semulajadi Triple Stem Cell

Pemenang 2 kali Anugerah Nobel, Dr Linus Pualing mengesyorkan unsur surih dengan molekul kecil dan penembusan yang tinggi mampu memberikan tindak balas serta-merta, berseri dan lebih menyerlahkan.

Triple Stemcell Miracle Intense ini adalah sangat mudah untuk digunakan. Cuma sembur di muka selepas mencuci muka. Boleh juga digunakandi beberapa bahagian lain kulit yang bermasalah, hanya sembur dan lihat keajaibannya!

No comments :

Post a Comment